mandag 6. september 2010

Vegvesen body


Lånte navnet i frå Midtbo :) eg er så glad i gul fortida.  Henrik òg blei veldig gla då han fekk hellikoppa og tratto på genseren.Han har stått å holdt og peika på stoffet i lange tider:))
Denne boddyen er ca 98 ,syns det er fint at han har noko å vekse i og dessutan krympar jo tøyet litt og sidan eg somregel har det i tørketrommelen.

Etter at Lillian i Lillis Verden var på nrk så har eg bladd gjennom heile bloggen hennar. Det var kjekt!
Eg tok med meg mange tips og eit av dei var å brette inn kantane på bodyen og berre sy med tvillingnål over ,istaden for å legge på elastisk skråbånd ..Dette gjeld altså heilt nede på bodyen i åpningen. Sidan eg ikkje har coverpro så var dette mykje finare og lettare syns eg.. :D Takk for tipset!

Ha ein fin dag vidare!
Her er det strålande sol og varmt i dag!

3 kommentarer:

  1. Sakki så flink du e.. Eg har såå lyst å sy body...Trenge det t Sofie..

    SvarSlett
  2. Haha. Fiin vegvesen-body! Og lurt å bare sy inn. Alltid fint å finne enklere måter å gjøre ting.

    SvarSlett
  3. Maria :Veldig greit å lage dei sjøl , eg føler eg må leite etter bodyar til Henrik no. Han må vertfall ha 92 visst det skal være vits, og det finner eg berre på exit for tida...

    Midtbo :Hehe..syns det var eit godt navn ;) Me startar ny vegvesen mote... Det var lurt og sy inn ja og det blir mykje finare og! :D Har du cover pro? Ønsker meg ein overlock og ein coverpro men eg må først ha syrom og ikkje kjøkenet som sy plass :P

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails