tirsdag 15. november 2011

Stor sittepute

Eg laga eit trekk til denne store Ikeaputa i går.
Den er god å ha å sitte på foran Tven i stova.
Eller på gutterommet. Den er sydd av restar som låg igjen,
då eg sydde opp gardiner til Henrik sitt rom.

syns det "gjorde seg" med litt pompongar på :)


Bilde av hylla som far min har laga til meg
           Endeleg har eg plass til den !

  No skal eg måle og klippe og stryke til nokre         " rullopp" gardiner.
Det har eg aldri gjort før så det går sikkert kjempe bra! :S
                                        
                                                                             Ha ein deilig dag!
                                         
                                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails