fredag 5. mars 2010

Puffbukse som høyrer til turkis tunika

No har eg sydd ferdig alt som låg oppklyppt :)
Denne buksa høyrer til den turkise tunikaen eg laga til Alida sist helg.



Dei er lysturkise begge to (TILDA), på bilda ser dei meir grøne ut men så er eg jo ikkje kjend for å så godt kamera akkurat . Eg teknkjer mannen skal få eit nytt fotoapparat av meg til bursdagen . Det ønskjer eg han,sjølv om han ville nok heller hatt eit instrument. Det har han fått kvart år nesten. Håpar prinsesse Vilikke vil ha den på seg , visst ikkje kan kanskje Henrik ha den? Eller syns de at det blir for feminint ?  Han skal jo sjølvsagt ikkje ha tunikaen over altså , hehe....
Javel, det er nok på tide at eg går å legger meg. Tar på å ha mann bortreist på jobb. Men me har fine dagar. I dag baka eg boller og me fekk besøk av to dmå damer og ei stor . Jentene var ute å leka heile formiddagen ,små brødrene sov på kvar sin kant,og mødrene strikka og diskuterte håndarbeid.
Veldig koselig.
God natt!

1 kommentar:

  1. Tusen milloner takk for gode tips på innlegget mitt fra i går!! Jeg må si at her inne på bloggen din så er det utrolig mye inspirasjon å hente, du er altså så flink og effektiv!! Jeg fatter ikke at du får tid til å lage alt det flotte du gjør på så kort tid!!

    Ønsker deg en flott lørdagskveld her fra Moster!1

    Klem Johanna

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails