onsdag 17. februar 2010

Pytagorasveske

Eg har lenge ønska meg ei veske til håndarbeid og eventuelle handleturar så i går kveld lagde eg ei av det samme mønsteret (pytagoras) eg brukte på sist veske berre litt større . Eg er veldig fornøgd , ja den inneheld skeivhetar og liknande  så eg hadde ikkje gitt ho bort, men EG er fornøgd! Har laga ei eiga lomme som passar akkurat til den bittelille telefonen eg har no. (Fleire gonger har eg faktisk ikkje funne den i veska i dett heile tatt! For så å ringe til den og høyre at den ER faktisk oppi der.) Det fine stoffet utenpå er (dette kommer nok som eit sjokk...) Tilda,og inni er det Tilda lommer. Foret er nervøscenillie ,ikkje mitt første valg i utgangs punktet men "man tager hva man haver" for eg trong veska med ein gong ;)
                                      Ha ein kjempe fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails