torsdag 27. mai 2010

Eg fekk det til! Eg fekk det til!




Eg har laga eit ballongskjørt! Tusen takk til Tante Mie som hadde lagt ut framgangsmåten sin på bloggen!
Dette skal nok mest sannsynlig bli ein 4 årsdags presang til ei veninna Alida. Men eg testar det først på Alida og ser om det heng på :) Det er mint grønt på farge (vil eg sei )med kvitt bomullsfor. No fekk eg fullstendig dillå på å sy slike skjørt! Det var så kick å få det til!



Her er Henrik, han plukkar blomar til søstera si ;)

3 kommentarer:

  1. Hurra! Alltid gøy når man får til noe :) Og ihvertfall når resultatet er så fint! Og for en søt Henrik du har! :)

    SvarSlett
  2. Så fint skjørt! Veldig gøy å få til nye ting :) Så søt blomstergutt! Hvor gammel er han?

    SvarSlett
  3. Så fint skjørt - du e flinke! :D Alltid spennande å kick å laga någe nytt! For tiå e eg heilt hekta på sying! Litt plagsomt og:) Så herlige Henrik e, de vekse jammen te!! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails