torsdag 27. mai 2010

Min første Award

Tusen takk Oktober Leaves! Denne går rett tilbake til deg ! Du er til stor inspirasjon for meg!



Så var det sju ting om meg sjøl.....
1. Stor trives med å være heimearbeidande mor
2. Gleder meg til det nye huset vårt er ferdig
3. Veldig gla i lakrids og fox
4. Har mange gode venner
5. Har snart vært gift i 5 år
6. Ønsker meg høner,kopplam, marsvin og kanin i hagen
7. Har budd i Afrika i 4 år då eg var liten

I could just go on and on and on... : P

Dei 7 bloggarane eg vil gi award til

AnnaJohanna - ting å bli glad i...
Tante mie midtbo
JUMEL Liten og Stilig
crochetra   groovybabyandmama

3 kommentarer:

  1. Så skjønn isde du har
    ..Og gratulerer så mye med award
    Det er alltid stas:)

    Ønsker deg en superduper dag videre
    ..Og takk for titten;)

    SvarSlett
  2. Grattis till din Award och tusen tack för att du vill ge den till mig! Vad glad jag blir och vad kul att du hittat till min blogg! Kul att hitta hit, vad mycket fint du gör./Mia

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Ser at den er velfortjent - du lager mye fint. Og tusen takk for at du ville gi den videre til meg ;-)Det satte jeg stor pris på!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails