fredag 1. oktober 2010

Bukser i lange baner



Eller iallefall 3 :D Eg laga to joggebukser av ein joggegenser som aldri blei brukt!
 Eg fekk ei str 2 og ei str4 år :) Det va kje dumt! Kjempe mjuke og gode. Og endelig er strikkeprossjektet mitt ferdig og eg har fått brukt mykje restegarn. Så sydde eg på ribb øverst det var lurt for då slapp eg å strikke meir. Størrelsen er ca 3 år :)

I kveld skal me på Melissa Horn konsert i stavanger :D Det blir goood! Og imårå skal me t Mamma og  Pappa : )Og ho har lova meg å laga pizza på lørdagkvelden. Så eg gleder meg veldig!!Ingen ting er bedre enn pizzaen hennas. Søndag skal me til Huglo (der min far er i frå )  der Tante og Onkel skal ha Fårikålen klar :D Det blir rett og slett ei suuper helg!

Ha ei god helg ALLE saman! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails