lørdag 9. oktober 2010

Hallo hallo

Eg strikkar for tida ...for eg har ikkje symaskin (som eg kan stole på vertfall) Så eg reiser ut på mandag for eg MÅ ha ein skikkelige...har kraftige abstinensar no må eg sei...
Mannen er på Siri (plattform utforbi Danmark) og eg kjedar meg mildt sagt. Berre på kveldane då ,altså ,for eg har nok å gjere på dagen med krabaten på snart 2 år og jentå mi på 4 som leve på ei rosa sky :)
 Det er fint å strikke men eg kjenner at eg må variere litt mellom symaskin,heklenål og strikkepinnar .
Har strikka ein kjempe søt  vest og ei kjempe stor hjelmhue. Hjelmen vart ein miss og eg vrei meg i går kveld når den var ferdig (dåkke skal få sjå bilder snart eg lover)


Den blei tova i maskin og vart med ett litt betre men alikevel ein miss.. Så eg må ha symaskin for å få sjølvtilliten til å stige litt igjen:)

Om nokon vil dele sine symaskin kjøp og erfaringar med meg blir eg sveert takknemlig!?



Eg og Gaute i eit av dei 4 bryllupa i 2010 :)
Sjå kor fint me har det når det er sommar her :)

Med dette seier eg go kveld!

3 kommentarer:

  1. Kjekt å finna bloggen din!!:) Du e kjempeflinke!!

    Klem, Malin!

    SvarSlett
  2. Kjedelig å være uten symaskin da!
    Nydelige bilder av dere alle sammen! For en vakker plass du bor på! :)

    SvarSlett
  3. Åååå - nå savnet jeg sommeren!

    Uten symaskin er det ganske så kjedelig ja! Beste tipset fra meg er å kjøpe en brukt symaskin. Da får du solide saker til god pris. Jeg har en fra 80-tallet som jeg kjøpte for 2000,- og den syr som bare det. Tusen ganger bedre enn nye man får kjøpt til den prisen... Lykke til med symaskinkjøp:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails