lørdag 16. oktober 2010

Nye symaskin

Kjøpte meg ny symaskin på mandag :)
Her er den og eg er veldig fornøyd!  Me to har ikkje fått så mykje tid å bli kjend enno men eg har fiksa nokre sømmar på gamle plagg. Eg kjenner at me skal bli gode venner !


No når det begynnar å bli kaldt ute har eg blitt bitt av ein anna basill enn søm.Det er jo rim og frost på bakken ute når me vaknar  og behovet for meir ullkler har meldt seg.
        Eg har fått strikke dilla , det går ikkje så fort men det er kjekt! Akkurat no held eg på med ei strikkebukse til Alida. Eg har eit mål om at den skal bli ferdig til b.hage på mandag :)


Dette er hjelmhua eg holdt på med i mens eg venta på å kjøpe symaskinen
Den er no tova for andre gong og passar fint til Henrik,
men det er umogleg å få tatt bilder av han med den.


                                            Barselgave : Enkel vest frå pickles :) Veldig kjekk å strikke !
                                                Denne skal eg definitivt lage til Alida også.
 .


                                               No skal me snart i bursdagsselskap til Oldemor Gilje.
                                                      Det blir kjekt !
                                   
                                                     Ha ein fin dag vidare!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny symaskin! Den så veldig fancy ut ;)

    Stilig lue og kjempesøt vest :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Veldig gøy med med ny maskin. Høst og strikking passer godt sammen, men her i hus har ikke den store strikkeiveren dukket opp ennå. Holder på å strikke rullegensr fra Nøstebarn i str. ett år. Tanken var jo at ettåringen skulle bruke den nå. Huff, må skyndte meg å bli ferdig. Lue og vesten så både søte og gode ut!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails