fredag 4. februar 2011

TETA prosjektet, garn for ein god sak!

I dag har eg handla i denne ferske nettbutikken, den heiter TETA







Tetaprosjektgruppen består for øyeblikket av fem kvinner :


Emma


Etablert med familie. Mann i arbeid og tre barn i skolealder. Administrator, men deltar i produksjonen når det er mye å gjøre.


Susan


Enslig bestemor, spinner og karder.


Lucy


Enslig bestemor, spinner og karder.


Caro


Enslig ung mor med datter på to år, vasker, farger og pakker.


Marianna


Enslig voksen dame, vasker, farger og pakker.






Prosjektet eies og har juridiske registreringer via den lutherske kirkens opplæringssenter i Kapenguria i Nord-vest Kenya og gruppen benyttes i distriktets opplæringsarbeid når bispedømmets kvinner er inne på kurs. Forøvrig arbeider de på kontraktbasis og er sterkt avhengig av å få solgt produktene sine.




 

Eg har lånt bildene på nettsida deira. Dette prosjektet engasjerer meg av mange grunnar.
Det er kjekt  å strikke og samtidig spennande med ein ny type garn. Men denne gongen er det viktig for meg å reklamere. Eg har nemleg budd 2 år i Kapenguria i Kenya ,saman med foreldra mine som arbeidde der som misjonærar. Ein flott plass høgt over havet, varmt,godt og frodig .
Mange i dette område er fattige så det er så flott at nokon hjelper dei i gong med eit slikt prosjekt ,slik at disse damene kan få eit godt arbeid og dei kan kjøpe seg mat! Me kjenner mange som bur der og dei har vel ikkje alltid til salt i grauten som me seier.

Håpar at du vil klikke deg inn i butikken å ta ein kikk. Dei har ikkje det store utvalget ennå men det kjem seg vel etterkvart :)

Ha ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails