tirsdag 8. mars 2011

Babyteppe

Held på med mange prosjekt på ein gong for tida og det likar eg ikkje. Sokkar , babyteppe og fleire fikse prosjekt ligg klare inne på sy rommet..Der ligg også to bakstykker til ei bukse..Eg får rett å slett gjort for lite.
 Her er eit biprosjekt mellom alle dei andre.
.Ein tom boks (valnøtter) har fått nye kler.  Passar til altslags smådill :D
 Babyteppe på gong :) begynte på det for over eit år sidan. Tok det fram for ei veke si og rekte opp halve teppet ,begynte å hekle på det igjen i går kveld. No skal eg ikkje gi meg før eg har fått det ferdig og ut av huset!
 Eg må gje gass og bli ferdig med alt eg har begynt på, berre slik at eg kan begynne på noko nytt ..

Grunnen til at det skjeldan blir skreve innlegg her er at eg ikkje blir ven med den nye datamaskinen min.
Skal inn på kontroll med den i mårå. Håpar det lar seg ordne fort og greit.

Ha ein fin kveld :)
Eg skal male soverom i nyehuset i kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails