onsdag 2. mars 2011

I am back..Vil de sjå huset mitt?

Her er fram sida. Me skal ha ein liten balkong oppe på midten der.
Gler meg til å få hage også, men som de ser blir det nok ikkje denne sommaren;)
Huset skal malast kvitt så det er nok å gjer for å sei det sånn.. 
Her er inngangspartiet. Dei held på å bygge eit tak over
 slik at det blir ein slags porch(skrives det sånn?)
Sånn litt amerikansk western opplegg...hehe

dei nye sokkane mine...fekk eit tips av ei veninne om å
strikka vrangborda på to pinnar og så sy i saman.
Det blei ein hit og sømmen viser ikkje sidan garnet har så mange fargar.


Karnevalsguten min

Babyteppe av Tetagarnet eg kjøpte her.
Veldig mjukt og godt ,strikka på pinne 10.
Frå det eine hjørnet til det andre. Ligg klar i Ukraina sekken.

I dag har me vore på besøk og lekt med gode venner ,
ein tur på lekeplassen blei det også tid til før kviletid.
No held eg på å bli kjent med denne nye dataen og så held eg også på å klippe ut ei bukse...

Ha ein fin dag vidare!



2 kommentarer:

  1. Så herlig karnevalsgutt! Og for en omgivelse rundt huset - virker jo helt nydelig! Og heldige deg som var i Marokko i natt ;)

    SvarSlett
  2. Flott hus:-)
    Tenke du gler deg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails