lørdag 24. juli 2010

Eg vil ha!

Potterybarn til Norge!!
eller til europa i det minste...Eg kan sitte der inne å kikke i timesvis...
Her er fire av romma..Dei har tilasaman 21 jenterom og sikkert like mange gutterom..
Dei sel ikkje til europa desverre.. eg veit noko av det finnes på e bay..men eg vil kjøpe frå butikken og velge fritt frå alle gosakene dei har der...Eg har hørt om ein plass ein kan registrere seg slik at ein livel kan få tilsendt varene.. Dette har vore på trykk i eit kamille mor og barn blad..
Nokon som har lest det ?
Ha ein fin lørdagskveld! :D

1 kommentar:

  1. Å, så nydelig! Har tatt litt sommerferie fra internett, men nå var det gøy og se alt det fine du har laga! Likte så godt det bildet av den søte jenta di på ronsa (jeg sier ronsa :) ). Sommerlig og fint! Og apropo spørsmålet på bloggen: Hele er fora ja. Har funka fint som ei lett ytterjakke i sommer. Gleder meg til å se hva du lager videre i høst!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails