søndag 11. juli 2010

Prikkete onepiece og diverse


                                    Denne blir god og varm under dressen til vinteren
                                   Mønster eget og tøyet er frå eit  fleece teppe eg kjøpte på coop obs ;)
                                   Ser nokre forandringar eg vil gjere i skrittet , klipte litt før eg tenkte.
                                   Ellers fornøgd!
Sommarhatt
Sikk sakk
Lille martine
Og ein trekt knapp som ein søt detalj på toppen


Meg i min nye bluse
Vannfall i halsen og greier
Eg ser at dette er kanskje ikkje heilt den rette modellen for meg
Lov å prøve seg! :D
Elskar fargen og stoffet!


Alida på "hispå" si :)
Eg seier Reila:) Kva seier du?
Dissa , føysa ,ronsa?
Kunne tenkt meg å ta med dette gamle epletreet når me flyttar...
Det og dei gamle lafta veggene er vel det einaste eg kjem til å savne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails