fredag 30. juli 2010

Tights til meg sjølv og litt smått

Hatt til naboguten :)

Har fått sydd litt i dag og jammen blei eg ikkje ferdig med fire ting . Hadde klippa det ut på forhånd og så fekk eg ei stund mens Henriken kvilte , Alida og Far gjekk til Farmor og Farfar :)
Tights til meg sjølv! Det var kjekt !Og ein langshorts (sjølvmotseiande? ) til H , me skal til Hellas i august, så eg veit han får brukt den litt der vertfall :D Det fjerde plagget er ein kjole, ein ballong kjole som Alida skal ha i selskap på mandag så eg får vente med å ta bilder til dess. :)
Herlig!
Kattungane likar å sjå på når eg syr ;)

God helg  Alle saman!
 Eg skal sy jumpsuit til Alida..Har tenkt på det så lenge at no må det bli :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails